Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Συγγνώμη για το ξύλο από τον Γιώργο Ανυφαντή

Υπενθυμίζουμε ότι το απίθανο περιστατικό συνέβη στο εργοτάξιο του δήμου όταν ο αντιδήμαρχος μετά από λογομαχία και αφού εξυβρίστηκε από τον υπάλληλο, του επιτέθηκε με… κεφαλιά στέλνοντας τον στο νοσοκομείο. Ο δήμαρχος μετά το συμβάν έπαψε τον κ. Ανυφαντή από τα καθήκοντα του αντιδημάρχου πρασίνου.
Το θέμα έφερε προς συζήτηση στο σώμα ο Φίλιππας Φίλιος. «Εκφράζουμε τη βαθιά λύπη μας για τα γεγονότα που συνέβησαν μεταξύ του πρώην αντιδημάρχου και του εργαζόμενου. Το περιστατικό μας πίκρανε πάρα πολύ. Εγώ δεν κάνω δικαστήριο για το ποιος έκανε τι. Δεν έπρεπε όμως αιρετός αυτοδιοίκησης να έρθει στα χέρια με τον εργάτη, με τίποτε. Ό, τι κι αν γινόταν, ό, τι κι αν συνέβαινε», είπε ο κ. Φίλιος. Μάλιστα ο πρώην δήμαρχος μίλησε με σκληρά λόγια για τις ευθύνες του κ. Ανυφαντή: «Κατά τη γνώμη μου ο κ. Ανυφαντής πρέπει να παραιτηθεί και από δημοτικός σύμβουλος. Δεν μπορεί να είναι μέσα στο σώμα. Δεν τιμά με την παρουσία του το συμβούλιο».

«Δεν θα σας κάνω το χατίρι»
Στην απάντησή του ο κ. Ανυφαντής επιτέθηκε προσωπικά στον κ. Φίλιο: «Με έχουν στείλει εδώ μέσα οι πολίτες κ. Φίλιο και μάλιστα περισσότεροι από όσοι έστειλαν εσάς. Πολύ λιγότεροι μου ζήτησαν να φύγω από όσοι το ζητήσανε από εσάς. Σκεφθείτε το. Εγώ είμαι νέος εδώ μέσα». Ο κ. Ανυφαντής τόνισε ότι το θέμα ήταν προσωπικό και όχι πολιτικό. «Ζητώ συγγνώμη από όλο το δημοτικό συμβούλιο και τους Γιαννιώτες γι’ αυτό που συνέβη στη ζωή μου. Δεν πρόκειται να σας κάνω όμως ποτέ το χατίρι να παραιτηθώ».
Από την πλευρά του ο δήμαρχος τόνισε ότι οι μηνύσεις ανακλήθηκαν τόσο από τον υπάλληλο, όσο και από τον αντιδήμαρχο. Τέλος, χαρακτήρισε το συμβάν θλιβερό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: