Παράλληλα με τις αυξήσεις των τιμών στα είδη πρώτης ανάγκης και στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ, η κυβέρνηση έχει δρομολογήσεις από 1ης Φεβρουαρίου αύξηση 40% στην τιμή του εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς καθώς και υπερβολικές αυξήσεις στις τιμές των διοδίων στις εθνικές οδούς που δεν αντιστοιχούν στην ποιότητα του εθνικού οδικού δικτύου. Την ώρα που οι άνεργοι πλησιάζουν το ένα εκατομμύριο, το εισόδημα των εργαζομένων έχει μειωθεί δραματικά, η κυβέρνηση ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες και την ορολογία του Μνημονίου και της Δανειακής Σύμβασης, ονομάζει εξορθολογισμό, εξυγίανση και αναδιάρθρωση την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων και την έμμεση ιδιωτικοποίηση των δημόσιων συγκοινωνιών.
Επειδή σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες οι δημόσιες μεταφορές επιδοτούνται, επειδή το ελληνικό κράτος επιδοτεί τις ιδιωτικές μεταφορές ενώ αντίθετα χρωστά στις δημόσιες,
Ερωτάται ο κ. Πρωθυπουργός
• Τι μέτρα θα λάβει ώστε να αποτραπεί η νέα αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων και να αποτραπεί κάθε απόπειρα ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών;
• Προτίθεται να καταγγείλει τις συμβάσεις με κατασκευαστικές εταιρείες στις εθνικές οδούς για την είσπραξη των διοδίων που δεν έχουν τηρήσει τις συμβατικές τους υποχρεώσεις;
• Γιατί δεν υιοθετεί ένα δημόσιο μοντέλο για τις συγκοινωνίες όπου η μεταφορά δεν θα αντιμετωπίζεται ως εμπόρευμα και δεν θα είναι απαγορευτική η πρόσβαση όλων των πολιτών;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου